ביטוח עבודות קבלניות

לקבלת ייעוץ מקצועי והצעת מחיר השאירו פרטים

ביטוח עבודות קבלניות הוא אחד מסוגי הביטוחים המיוחדים ביותר שלנו, מה שמעלה אצל לקוחותינו לא מעט שאלות. על מנת לעשות סדר בנושא, הכנו עבורכם מאמר קצר שבו תמצאו את כל המידע החשוב בנוגע לסוג ביטוח זה. 

אז מה זה בכלל ביטוח עבודות קבלניות?

כשאנחנו מדברים על ביטוח עבודות קבלניות אנחנו מדברים על ביטוח אשר בא לכסות את כל הסיכויים שעלולים לקרות במסגרת עבודות קבלניות, עבור מי אלו מהצדדים המעורבים.

מדובר בביטוח מקצועי וחדשני מסוגו, אשר לראשונה מציע לקבלנים מעטפת ביטוחית שתאפשר להם לעבוד בראש שקט יותר. 

מה סוג ביטוח זה כולל?

ביטוח קבלנים שאדם מסוים יקבל יכול להשתנות בין חברה לחברה או סוכנות לסוכנות, אך במרבית הפוליסות תוכלו לראות את אותם סעיפים מרכזיים:

  • סעיף ביטוח המכסה את הרכוש, הקרקע ואת כלי העבודה של הקבלן
  • סעיף ביטוח המכסה נזקי רכוש במקרים של פגיעה חיצונית (למשל גשמים, שטפונות וכדומה)
  • סעיף ביטוח המכסה מקרים של פגיעות גוף של הקבלן
  • סעיף ביטוח המכסה מקרים של פגיעות גוף ורכוש צד ג׳ (הן מהלקוחות והן מהעובדים)
  • סעיף ביטוח המכסה מקרים של פגיעות גוף ותביעות מפני עובדי הקבלן

חשוב לזכור כי סוכנות וסוכנים רבים יאפשרו לכם לשנות, לשדרג ולערוך את הפוליסה כך שהיא תתאים לשגרת העבודה שלכם. 

ביטוח עבודות קבלניות

האם מדובר בסוג של אחריות מקצועית?

אכן כן. ביטוח עבודות קבלניות הוא ביטוח אחריות מקצועית. כשם שעורכי דין או רופאים מבטחים את עצמם בביטוח מקצועי שמסייע להם במקרים שבהם האחריות המקצועית שלהם עומדת בספק, כך נהוג לעשות גם עם קבלנים ואנשי מקצוע נוספים מעולמות הבנייה.

אנחנו אוהבים לחשוב על הביטוח הזה כמעין תו איכות של קבלנים, אנשי מקצוע שמספיק בטוחים בעבודות ובשירות שהם מציעים ולכן דואגים לביטחון ולשלווה שלהם ושל לקוחותיהם. 

אילו קבלנים זקוקים לביטוח מסוג זה?

לצערנו, יש עדיין לא מעט קבלנים שחושבים כי מדובר בסוג ביטוח שאינו רלוונטי בעבורם, אך ההפך הוא הנכון. מדובר בסוג ביטוח חיוני עבור כל קבלן במדינת ישראל, החל מקבלנים שבונים בניינים חדשים ועד לקבלנים המובילים פרויקטים של פינוי בינוי או שדרוגים פנימיים.

הביטוח הייחודי הזה מעניק למבוטחים ראש שקט וידיעה שתמיד יש מי שיעמוד לצידם, גם במקרים מורכבים במיוחד שעלולים לגרור איתם לא מעט התעסקות והשקעה כספית. בין אם מדובר בקבלן שעושה את צעדיו הראשונים בתחום או בקבלן שכבר עשרות שנים מלווה לקוחות – הביטוח הזה יעשה לכולם חיים טובים יותר.

האם כל הסוכנויות מציעות ביטוחים מסוג זה?

על אף שמדובר בסוג ביטוח מבוקש וחשוב במיוחד, לא כל סוכנות ביטוח מציעה אותו, לרוב משום שעולם הקבלנות הוא תחום עיסוק מרובה סיכונים.

עם זאת, לנו היה חשוב להציע את הביטוח הזה לאנשי המקצוע הטובים והמקצועיים ביותר, כאלו שלא מוכנים להסתכן ורוצים לבטח את עצמם, את העובדים ואת הלקוחות שלהם.

במידה ועדיין לא מצאתם את הסוכנות שתהווה עבורכם בית פנסיוני, אנחנו מזמינים אתכם להצטרף לקהל הלקוחות הנרחב שלנו.

ביטוח עבודות קבלניות – זה דואט

אם לסכם, ביטוח עבודות קבלניות הוא ביטוח שנועד לשמור על החיים של כל המעורבים בתהליך הבנייה והשיפוצים בריאים ושלמים, וגם לעמוד לרשותם במידת הצורך.

במידה וגם אתם עוסקים בתחום אבל עדיין אין לכם ביטוח מתאים, אנחנו מזמינים אתכם ליצור איתנו קשר.

הצוות המקצועי שלנו ישמח להכין עבורכם פוליסה מותאמת אישית שתהפוך כל יום עבודה לבטוח יותר. אנחנו זמינים עבורכם בטלפון: 1-700-50-20-29. 

/ 5.

לקבלת ייעוץ מקצועי והצעת מחיר השאירו פרטים
דילוג לתוכן