ביטוח אחריות מקצועית ליועצי איכות הסביבה

לקבלת ייעוץ מקצועי והצעת מחיר השאירו פרטים

שוק העבודה עבר לא מעט שינויים בשנים האחרונות בעקבות העלייה במודעות ובחשיבות של שמירה על הסביבה, מה שהוביל לכניסתם של בעלי מקצוע חדשים, בעלי מקצוע כדוגמת יועצי איכות הסביבה.

במידה וגם אתם עוסקים במקצוע החדיש והחשוב הזה, אנחנו ממליצים לכם בחום להמשיך ולקרוא.

על אף שמדובר בתפקיד חדש, הוא נושא בתוכו לא מעט אחריות שיכולה להשפיע על חייהם של אנשים רבים ברחבי המדינה ואף ברחבי העולם. על מנת שאתם תוכלו להיות מוגנים בכל תרחיש ובכל מצב שהוא, כדאי שתוודאו שיש לצדכם ביטוח ששומר עליכם. 

מה זה ביטוח אחריות מקצועית ליועצי איכות הסביבה?

באופן כללי, ביטוח אחריות מקצועית הוא ביטוח שנועד לשמור ולהגן על בעלי המקצוע מתביעות במקרים של בעיות מקצועיות.

למשל, אם יועץ לאיכות הסביבה ביצע שגיאה בעבודתו שהובילה להשלכות חמורות והוא נתבע בעקבות כך, הביטוח יוכל ללוות אותו ולאפשר לו להתמודד עם ההוצאות המשפטיות בצורה טובה ויעילה.

ביטוח אחריות מקצועית ליועצי איכות הסביבה

למה צריך ביטוח אחריות מקצועית ליועצי איכות הסביבה?

משום שהתחום של איכות הסביבה והדרכים לשמירה עליה היא חדשה ודורשת לא מעט מחקר ומחשבה, תחום ייעוץ איכות הסביבה הוא תחום שעלול להיות מסוכן.

לא מעט יועצים מבצעים דברים ניסיוניים מבלי לדעת האם הייעוץ שלהם אכן יממש את החזון שלהם, ובמקרה שהדברים לא עובדים כפי שהם חשבו – הם עלולים להיות חשופים לתביעה. 

ביטוח אחריות מקצועית ליועצי איכות הסביבה מגן על היועצים המקצועיים במקרה של תביעות בסדרי גודל שונים. הביטוח ילווה אותם בין אם מדובר במקרים של רשלנות, תאונה או שגיאות, ובכך יאפשר להם לשמור על שגרת חייהם לצד ההליך המשפטי. 

האם מדובר בביטוח שמיועד רק ליועצים עצמאיים?

מרבית יועצי איכות הסביבה שעובדים כיום בשוק הם עובדים עצמאיים, כלומר יועצים בעלי עסקים משלהם המעניקים שירותים למגוון רחב של חברות ברחבי המדינה.

לצד זאת, יש לא מעט יועצי איכות הסביבה שעובדים כשכירים בתוך ארגונים גדולים, למשל במשרד להגנת הסביבה בממשלה או בחברות תעשייה כאלה ואחרות.

באופן עקרוני כדאי מאוד לכל יועץ איכות הסביבה להיות מבוטח, אך יועצים עצמאיים יצטרכו לדאוג לביטוח בכוחות עצמם. מרבית היועצים השכירים מכוסים על ידי הביטוח של מקום העבודה, בעוד שאם יועצים עצמאיים לא ירכשו את הביטוח – לא יהיה מי שידאג להם. 

על מה אסור להתפשר ברכישת ביטוח אחריות מקצועית ליועצי איכות הסביבה?

על מנת שתוכלו להיות בטוחים שהפוליסה שלכם עובדת בשבילכם, יש כמה פרמטרים שחשוב שתבדקו – והראשון שבהם הוא התמחות בתחום העיסוק הספציפי שלכם.

חברות ביטוח שונות מעניקות כיסויים לסוגי ייעוץ סביבתי שונים, ולא בטוח שכל חברה מעניקה כיסוי לתחום שבו אתם מתמחים. מהסיבה הזו, חשוב לבדוק שהם יוכלו להעניק לכם שירות מלא עוד לפני רגע החתימה.

פרמטר נוסף שחשוב לבדוק הוא הניסיון של החברה בעבודה עם ביטוח אחריות מקצועית. העדיפו לעבוד אל מול סוכנות ביטוח המתמחה בהכנה וליווי של פוליסות ביטוח אחריות מקצועית שיוכלו להיות שם בשבילכם כשבאמת תצטרכו אותם. 

ביטוח אחריות מקצועית ליועצי איכות הסביבה – זה דואט

לסיכום, גם אם בחרתם לעבוד במקצוע ששומר על איכות הסביבה – חשוב שתוודאו שיש מי ששומר עליכם.

אנחנו ב״דואט סוכנות ביטוח״ מתמחים בהתאמת ביטוח אחריות מקצועית למגוון מקצועות רחב, ונשמח להתאים גם לכם פוליסת ביטוח שתעמוד לצדכם גם ברגעים פחות יפים של העבודה.

במידה ויש לכם שאלות נוספות או שאתם מוכנים לצאת לדרך, אנו מזמינים אתכם לפנות אלינו עוד היום בטלפון: 1-700-50-20-29.

/ 5.

לקבלת ייעוץ מקצועי והצעת מחיר השאירו פרטים
דילוג לתוכן